18+ A Ja Sam Negdje Rujno Vino Pio Ideas

A ja sam negdje rujno vino pio. A ja sam negde. A ja sam negde rujno vino pio. A ja sam negdje rujno vino pio Zlatko Pejaković Lyrics We have lyrics for these tracks by Zlatko Pejaković. Bila si žena koja zna da voli. S drugom srećan bio. A ja sam negdje rujno vino pio Aj došlo vrijeme da se ženim ja Aspirin Bez tebe je gorko vino Budi noćas mirno more Čardak Čija si nisi. D A7 D Oprosti što sam tvoju ljubav krao Em A7 oprosti što ti ljubav nisam dao jer ti si samo pravu ljubav htela G A7 D jer si me volela A7 A ja sam negde rujno vino pio G a ja sam negde s drugom srecan bio D Em A7 D a ti a ti ti si me čekala Bila si žena koja zna da voli i kada plače i kad suza boli bila si žena koja zna da čeka voljenog čoveka Na prošle dane uspomena bledih možda se kajem šta to sada. Oprosti sto sam tvoju ljubav krao Oprosti sto ti ljubav nisam dao Jer ti si samo pravu ljubav htela jer ti si me volela A ja sam negde rujno vino pio A ja sam negde s drugom srecan bio A ti a ti ti si me cekala Bila si zena koja zna da voli I kada place I kad srce boli. Oprosti što sam tvoju ljubav krao. A ja sam negdje rujno vino pioa ja sam negdje s drugom sretan bioa ti ati ti si me čekalahehe. A ti a ti ti si me čekala. Pastebin is a website where you can store text online for a set period of time.

A ja sam negdje rujno vino pioa ja sam negdje s drugom sretan bioa ti ati ti si me čekalahehe. Read about A ja sam negdje rujno vino pio by Zlatko Pejaković and see the artwork lyrics and similar artists. Oprosti što ti ljubav nisam dao. A Ja Sam Negde Rujno Vino Pio Video. A ja sam negdje rujno vino pio Playing via Spotify Playing via YouTube Playback options. Oprosti što sam tvoju ljubav kraooprosti što ti ljubav nisam daojer ti si samo pravu ljubav htelajer si me volelaA ja sam negde rujno vino pioa ja sam n. A ja sam negdje rujno vino pio a ja sam negdje sa Slobodom bio a ti a ti. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. I tako ljudi kako steevo u subotu bio tulum kod lorisve bilo oki onda sam se ja napio i mislio samo na neka sranjama glupostee al ja ful ne kužimzašto menija samo kad sam. C G7 C Oprosti što sam tvoju ljubav krao Dm G7 oprosti što ti ljubav nisam dao jer ti si samo pravu ljubav htela F G7 C jer si me volela G7 G ja sam negde rujno vino pio F G ja sam negde s drugom srecan bio C Dm G7 C G ti G ti ti si me čekala Bila si žena koja zna da voli i kada plače i kad suza boli bila si žena koja zna da čeka voljenog čoveka Na prošle dane uspomena bledih. Bila si zena koja zna da voli i kada place i kad suza boli bila si zena koja zna da ceka voljenog coveka. Ti si me cekal. Zabranjeno svako kopiranje video iili audio snimaka i postavljanje na druge kanale.

A ja sam negdje rujno vino pio Inkognito Ja Instagram Profile With Posts And Stories Picuki Com Inkognito Ja Instagram Profile With Posts And Stories Picuki Com

A ja sam negdje rujno vino pio Lyrics to A Ja Sam Negde Rujno Vino Pio.

A ja sam negdje rujno vino pio. Jer si me volela. Ako Odem Prijatelji Srce moje kucaj tise drugi sad je ljubi prekasno je sad za Cerge Tužni starac bolno jeca sam Čerge pokraj njega idu Čerge p Misli svako da je meni lako Misli svatko da je meni lako Da je meni lako Ne daj Nećemo Noćas Doma Pustimo brige sve ce jednom. Jer ti si samo pravu ljubav htela.

Verse 1 F C F Oprosti što sam tvoju ljubav krao Gm Dm Gm Oprosti što ti ljubav nisam dao C Jer ti si samo pravu ljubav htjela Bb C F Jer si me voljela Verse 1 F C F Oprosti što sam tvoju ljubav krao Gm Dm Gm Oprosti što ti ljubav nisam dao C Jer ti si samo pravu ljubav htjela Bb C F Jer si me voljela Chorus C A ja sam negde rujno vino pio Bb A ja sam negdje Bb S drugom sretan bio F Gm C F A ti a ti ti si me čekala C A ja sam negde rujno vino pio Bb A ja sam negdje. Tozovac-A ja sam negdje rujno vino pio. A ja sam negde rujno vino pio a ja sam negde s drugom srecan bio a ti a ti ti si me cekala.

C G7 C Oprosti ÃÂto sam tvoju ljubav krao Dm A7 Dm Oprosti ÃÂto ti ljubav nisam dao Dm G G7 Jer ti si samo pravu ljubav htela F C G7 C G7 C Jer si me vo-le-la G7 A ja sam negde rujno vino pio F A ja sam negde G7 S drugom sreÃâan bio C Dm C G7 C A ti a ti ti si me àekala Bila si þena koja zna da voli I kada plaàe i kad srce boli Bila si þena koja zna da.

A ja sam negdje rujno vino pio C G7 C Oprosti ÃÂto sam tvoju ljubav krao Dm A7 Dm Oprosti ÃÂto ti ljubav nisam dao Dm G G7 Jer ti si samo pravu ljubav htela F C G7 C G7 C Jer si me vo-le-la G7 A ja sam negde rujno vino pio F A ja sam negde G7 S drugom sreÃâan bio C Dm C G7 C A ti a ti ti si me àekala Bila si þena koja zna da voli I kada plaàe i kad srce boli Bila si þena koja zna da.

A ja sam negdje rujno vino pio. A ja sam negde rujno vino pio a ja sam negde s drugom srecan bio a ti a ti ti si me cekala. Tozovac-A ja sam negdje rujno vino pio. Verse 1 F C F Oprosti što sam tvoju ljubav krao Gm Dm Gm Oprosti što ti ljubav nisam dao C Jer ti si samo pravu ljubav htjela Bb C F Jer si me voljela Verse 1 F C F Oprosti što sam tvoju ljubav krao Gm Dm Gm Oprosti što ti ljubav nisam dao C Jer ti si samo pravu ljubav htjela Bb C F Jer si me voljela Chorus C A ja sam negde rujno vino pio Bb A ja sam negdje Bb S drugom sretan bio F Gm C F A ti a ti ti si me čekala C A ja sam negde rujno vino pio Bb A ja sam negdje. Jer ti si samo pravu ljubav htela. Ako Odem Prijatelji Srce moje kucaj tise drugi sad je ljubi prekasno je sad za Cerge Tužni starac bolno jeca sam Čerge pokraj njega idu Čerge p Misli svako da je meni lako Misli svatko da je meni lako Da je meni lako Ne daj Nećemo Noćas Doma Pustimo brige sve ce jednom. Jer si me volela.

A ja sam negdje rujno vino pio

Indeed recently has been hunted by consumers around us, maybe one of you personally. People now are accustomed to using the net in gadgets to view image and video data for inspiration, and according to the title of this post I will discuss about A Ja Sam Negdje Rujno Vino Pio.

A ja sam negdje rujno vino pio. C G7 C Oprosti ÃÂto sam tvoju ljubav krao Dm A7 Dm Oprosti ÃÂto ti ljubav nisam dao Dm G G7 Jer ti si samo pravu ljubav htela F C G7 C G7 C Jer si me vo-le-la G7 A ja sam negde rujno vino pio F A ja sam negde G7 S drugom sreÃâan bio C Dm C G7 C A ti a ti ti si me àekala Bila si þena koja zna da voli I kada plaàe i kad srce boli Bila si þena koja zna da. C G7 C Oprosti ÃÂto sam tvoju ljubav krao Dm A7 Dm Oprosti ÃÂto ti ljubav nisam dao Dm G G7 Jer ti si samo pravu ljubav htela F C G7 C G7 C Jer si me vo-le-la G7 A ja sam negde rujno vino pio F A ja sam negde G7 S drugom sreÃâan bio C Dm C G7 C A ti a ti ti si me àekala Bila si þena koja zna da voli I kada plaàe i kad srce boli Bila si þena koja zna da.

If you re looking for A Ja Sam Negdje Rujno Vino Pio you've arrived at the perfect place. We ve got 51 graphics about a ja sam negdje rujno vino pio adding images, photos, photographs, backgrounds, and much more. In such webpage, we also have variety of images out there. Such as png, jpg, animated gifs, pic art, logo, blackandwhite, transparent, etc.

A ja sam negdje rujno vino pio Pin On Gypsies Cigani Gitanes Roma Romani Rom Pin On Gypsies Cigani Gitanes Roma Romani Rom


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2